THE RANDOM
MEE SEGERA


Anis Akalili
Double Chin
@NAAkalili
Multifandom
Walk Alone

BLOGIES

KLIK KLIK



KLIK KLIK :)


THE MASTERMIND!

Basecode: NaYli
Edit by: Sofea
Others: ? ? ?


Budak Kelibut..



Hari ni aku nak kenalkan kawan aku kat korang.. Memang ada hikmah disebalik apa yang terjadi dalam hidup kita.. Masa mula2 aku pindah kat sini (pasir mas) aku rasa cama tak best sebab rumah jauh sangat dengan bandar and skolah.. Lagi pun, sayang la nak tinggalkan kawan-kawan yang ada kat sana (krai).. Maklum jea la.. dari kecik lagi aku membesar kat sana..

Kawan aku yang sorang ni kecil molek orangnya..Diberi nama Nur Adilah.. nama cukup simple.. tapi cantik orangnya..

Yang mana satu ABC ? Yang pakai baju warna jingga tuhh..Sebelah tuu aku!!

Aku kenal A.B.C (Adilah Budak Comel) ni sejak tahun 2009.. Dah tiga tahun kitorang jadik classmate.. Naik form 4, kitorang terpisah tapi aliran kitorang sama tau! Result PMR kitorang pun sama tapi subject yang dapat A tuu aje yang berlainan.. minat kitorang pon sama.. senang citer kitorang ni KPOPERS!!

Sepanjang hidup aku, aku tak pernah tengok dia macam hari tuu.. sebab dia jadi macam tuu.. biarlah jadi rahsia kitorang je…#gelisah kot sebab PKP skolah kitorang nak pindah skolah (hahaha)


PAST | PRESENT