THE RANDOM
MEE SEGERA


Anis Akalili
Double Chin
@NAAkalili
Multifandom
Walk Alone

BLOGIES

KLIK KLIK



KLIK KLIK :)


THE MASTERMIND!

Basecode: NaYli
Edit by: Sofea
Others: ? ? ?


I MY ME MINE



Korang, tadikan kelas aku buat experiment masa biologi tadi perghh, cantik giler cheek cell. Kitorang ada buat 2 experiment tapi aku lupa yang satu lagi. Betul la blajar kimia dan bio ni memang best cuba kekandang tu boring le. Masa subject fizik, aku terpaksa bertarung tau! Gile rr mata aku sampai merah sebab mengantuk. Kawan-kawan aku terkejut tengok mata aku. Aku tahan jugak sebab form 4 bukan bukan honeymoon weyy. Trpaksa berkoban demi masa depan #cewah.


Ni la Cheek Cell, cantik kan...

Ok laa.. aku nak cari ideal unuk blog ni harap korang sudi follow aku eh. Giler sayang la dengan korang.




PAST | PRESENT