THE RANDOM
MEE SEGERA


Anis Akalili
Double Chin
@NAAkalili
Multifandom
Walk Alone

BLOGIES

KLIK KLIK



KLIK KLIK :)


THE MASTERMIND!

Basecode: NaYli
Edit by: Sofea
Others: ? ? ?


Officially HOTTEST & ______ !



Hari ni, aku officially HOTTEST ! Sape bias korang hah? Mesti Nickhun?? Taecyeon?? Bias aku dalam 2pm, JunHo and Chansung ! Admire them, virus HOTTEST ni datang dari classmate aku beb! Best giler dapat geng yang memang langsung tak boleh dengar nama bias diorang! Dengar je, terus cari sape yang duk sebut2 nama bias diorang.
Dulu aku tak berapa minat dengan 2PM ni, tapi aku suka dengar lagu2 diorang. Tanggal 10 FEB 2012, officially aku dah jadi HOTTEST! Bukan tu je, aku pun dah tetiba minat dengan kumpulan FORTEEN! Aku heran jugak beb! Tapi aku tak nafikan yang lagu BERDUA BERSATU memang best ! Korang tak kenal ke anak didik KRU ni? Tak kenal, jom scroll kat bawah (:

We're FORTEEN !

Aku kenal dengan lagu diorang ni dekat radio ERA! Lagu diorang ni fames jugak beb! Tapi nampak macam korean style llerr. Uhhiii jangan marah ye abang2, cuma pendapat peribadi je. Tapi nasihat dari fans,Create Your Own Style. Jangan nak mengada2 tiru orang lain ye. Peace.
Kalau korang nak lebih info klik sini

COUPLE itu HARAM *tetibe*


PAST | PRESENT