THE RANDOM
MEE SEGERA


Anis Akalili
Double Chin
@NAAkalili
Multifandom
Walk Alone

BLOGIES

KLIK KLIK



KLIK KLIK :)


THE MASTERMIND!

Basecode: NaYli
Edit by: Sofea
Others: ? ? ?


Minhyuk tuu...

Heehee, asal dengan Minhyuk? Dia tu bro-in-law aku laa.. Bila dia kawen? Lepas program Romantic & Idol *hekhekhek* Yewon tuu unnie aku. *perasan tahap babun* Tadi aku try cari yang season 3 tapi rumour jer, Tapi kalau betol la kan konfem tyme dalam keas aku duk teringat2 pasal R&I ni.. Isk. Penat jugak wehh, sebab nak suruh otak tu fokus dengan apa yang cikgu ajar dalam kelas.. !

Tapi sekarang ni aku dah boleh control keinginan aku nak layan KPOP. Camno den buad? Den pikia' maso depan den tiko den berhajat nak layan KPOP.. Ala, lepas SPM ni aku boleh layan puas2.. Baru best, ni tak.. baru nak layan.. fever SPM tuu buat transit dalam mind aku.. tu yang tkot tuu.. HIk3..

Layan-layan jugak, SPM tetap dalam ingatan weh!

PAST | PRESENT