THE RANDOM
MEE SEGERA


Anis Akalili
Double Chin
@NAAkalili
Multifandom
Walk Alone

BLOGIES

KLIK KLIK



KLIK KLIK :)


THE MASTERMIND!

Basecode: NaYli
Edit by: Sofea
Others: ? ? ?


Baru balik!

Yeay! Alhamdulillah selamat pergi dan selamat pulang! Wooot! Penat jugak.. Dari timur ke selatan.. Takpe.. bak kata pepatah - Jauh perjalanan luas pemandangan - (Kalau salah, Maaf) . 
Sebenarnya dah sampai 10hb dalam pukul 12 lebih macam tu.. Tapi tengahari tadi Umi ajak kua pegi tengok nenek Phylo kat Kuala Krai..So Phylo pun pergi sebab dah lama tak tengok my mak!
Sebab loghat (nak cepat) Phylo main pakai je baju yang ada.. Phylo swag jeh! Lantak lah orang nak kata apa.. Asalkan SELESA. Tapi masa singgah di kedai2 tadi.. ramai yang tengok.. HAHAHA. pelik sangat kah? Tak lah pelik sangat.. Mungkin dalam 100 orang tu, hanya 20 je kot yang pakai.. (main hentam je ni)? Hhaha. Phylo pun tak tau nak royak/habak/bagitau (cakap) macam mana.. 
Tudung 
Jubah Cotton
Sarung Tangan
Stokin
Flipper

Yang ni snap dalam kedai jehh!

Okay!! Now,, about eskrim pulak! Kebetulan tepi kedai tu ada  7E! Jeng jeng jeng!! aiskrim RM 3.90 vs RM 1.00!!

Pilihan Phylo : DUA-DUA. sebab satu tu rasa masam2 and ice.. Yang satu lagi best sebab vanilla!! Tapi Phylo lebih suka yang purple tuu.. :D


Maaf lah.. Snap dalam kete jehh! OTW ke rumah Mak (nenek) .. :D

And yang kat bawah ni Phylo snap masa ke asdfgjkll hari tuu.. Tertarik dengan caption "DILARANG SENTUH" .. Patung pun ada "caption" macam tu tapi kenapa manusia (mostly perempuan) Senang senang je nak kasi orang yang TIDAK LAYAK sentuh/peluk dan senagkatan dengan nya?? Well kalau dah ada benda ni dekat patung tu, aku pun rasa takut nak pegang.. Hurm.. Fikir-fikirkan lah.. Sayangilah diri anda!!  (NASIHAT dan PERINGATAN untuk DIRI SENDIRI dan KAWAN-KAWAN)


Manusia (kita) LEBIH JAUH berharga dari patung ni. So jaga lah diri anda :D










PAST | PRESENT