THE RANDOM
MEE SEGERA


Anis Akalili
Double Chin
@NAAkalili
Multifandom
Walk Alone

BLOGIES

KLIK KLIK



KLIK KLIK :)


THE MASTERMIND!

Basecode: NaYli
Edit by: Sofea
Others: ? ? ?


Kpop Vs Mpop?!

Kenapa aku minat Kpop? Entah, aku pun tak tau.. Dengar je music diorang terus terjatuh hati tambah pulak dengan tarian diorang yang memukau tuu..Superb!! Hello, baik kitorang minat kpop daripada duk angkut pak/makwe sana sini ok! Satu lagi aku tak puas hati dengan langau2 yang selalu duk sakitkan hati kitorang..Kitorang suka KPOP tak bermakna kitorang duk puja diorang..Masih tahu batas2 agama weii. And aku mintak sangat2 jangan la korang duk memperlekeh2kan KPOP!!! Kalau korang nak mempertikaikan pasal…

Dedah Aurat?

Cuba korang tengok artis tempatan kita, diorang dedah aurat tanpa segan silu, siap dengan berbikini lagi.. Ini ke yang korang nak banggakan? Memang manusia sering melakukan kesilapan, tapi sebagai umat islam kita terutamanya kaum hawa, tak sepatutnya melakukan kesilapan yang boleh mengaibkan kita.. Maruah adalah segalanya bagi seorang wanita #cewah.

Perlu sokong artis tempatan?

Kenapa baru sekarang korang nak pertikaikan?Masa zaman artis2 Hollywood dulu takde pulak korang nak bercocet2! Maknanya korang jealous dengan KPOP! Kata sokong buatan Malaysia, tapi lagu2 kat radio tuu semua lagu2 luar.. #fikir2kan la..

Penggunaan laman social?

Kpop idol guna laman social untuk berkongsi berita gembira bukan macam artis tempatan, guna untuk gaduh2. #Ish tak malu betul.

Hormat

Okey, yang ni paling aku tabikk spring toing2 ni, Junior2 hormat dengan senior2 walaupun junior lebih tua dari senior uhhh… Artis tempatan macam mane pulak? Hmm rasenya tak payah aku bagitau, korang dah tau perangai artis Malaysia ni.

|Tutup kes|


So macam mane? Ada banyak lagi sebenarnya, tapi otak aku dah letihh.. Berputar belit aku buat ayat.. Harap korang paham apa yang aku nak cakapkannya. Kenyataan ni adalah pendapat peribadi Aku!




PAST | PRESENT