THE RANDOM
MEE SEGERA


Anis Akalili
Double Chin
@NAAkalili
Multifandom
Walk Alone

BLOGIES

KLIK KLIK



KLIK KLIK :)


THE MASTERMIND!

Basecode: NaYli
Edit by: Sofea
Others: ? ? ?


Padah Kalau....


03 FEB 2012
Salam korang, hari ni aku nak buat entry pasal~!@#$%^&*(... aku nak nasihatkan kat korang, jangan sesekali korang cinta/sayang kat seseorang dalam diam!! Seksa tahu tak kalau kita dapat tahu yang dia tuu dah ada bf/gf. Memang sakit/terseksa!! Aku sampai stresss,migraine korang tahu tak!! Aku tak tahu macam mane nak cover sebab masa tuu aku kat sekolah..nasib baik kawan aku bagi ubat suruh aku makan. Kalau tak, konfem aku tak boleh belajar dah la masa tuu ada subjek Kimia..! Tapi apa yang aku boleh buat sekarang nie berdoa..kalau betul dia jodoh aku, alhamdulillah doa aku dimakbulkan.. Tapi kalau sebaliknya aku reda sebab aku ditakdirkan dengan orang yang sememangnya layak untuk aku... #hint# dia sebaya dengan abang kesayangan aku, 20 (:

Chill Anis Akalili !!!

PAST | PRESENT