THE RANDOM
MEE SEGERA


Anis Akalili
Double Chin
@NAAkalili
Multifandom
Walk Alone

BLOGIES

KLIK KLIK



KLIK KLIK :)


THE MASTERMIND!

Basecode: NaYli
Edit by: Sofea
Others: ? ? ?


Mimpi Tak Siap

Hye peeps! Hari ni aku nak update maybe lepas ni aku dah jarang kot sebab skolah dah bukak balikk.Keje skolah aku memang tak siap! Tetiba malas menguasai aku. Tapi aku nak buat kat skolah besok sebab esok ada assembly panjang punye sebab.Ada majlis perlantikan pengawas besok, so aku decide nak buat mase tuu.Amacam bernas tak otak yang tak brape nak cerdiks ni? Malam ni ramai sesangat yang kuchewaa sebab MU kalah..Beb jangan patah hati, menang kalah adat pertandingan!

Tutup Kes

Korang! malam tadi aku mimpi tentang orang yang aku suka!! Pergh sombong giler mamat tuhhh!! Bukan je sombong suka bongkak dengan orang yang kurang bernasib baik. Tapi suka giler sebab dia ada dalam mimpi aku tu. Tapi harap2 kat dunia realiti ni, dia tak macam tuu #nghe3.. Perasan pulak aku nieh..Okey laa... nak tidur ni.. salam sayang untuk korang.

| katil bantal dah panggil |

PAST | PRESENT