THE RANDOM
MEE SEGERA


Anis Akalili
Double Chin
@NAAkalili
Multifandom
Walk Alone

BLOGIES

KLIK KLIK



KLIK KLIK :)


THE MASTERMIND!

Basecode: NaYli
Edit by: Sofea
Others: ? ? ?


EXO Cakap...


Seriously, korang mesti tak caya apa yang aku nak bagitau ni! Actually, EXO pandai cakap MELAYU! Aku ni seriously excited bebenor ni! Member yang aku sempat berbual tuu SUHO, CHEN, SEHUN, LUHAN. Yang lain tuu duk main balas senyum je. HAHA. Aku tau mesti korang kata aku tipu. Well apa boleh buat. Kalau dalam mimpi, takda yang mustahil tau. Kekadang tu mainan tidur. Tapi lawak habis ahh. empat orang tu bunyi macam pure melayu blaka. XD


Aku pulak duk tergedik2 depan diorang dalam mimpi tu. Alahai, kalau dalam mimpi duk main senyum2 tu memang cari nahas la. That means, aku tak leh jumpa diorang in my real life kot. Aku takot nanti aku duk terlompat2, terjerit2, jatuh la maruah. Kita ni as perempuan, kena jaga jugak adab tau tak.Kena jaga air muka kita as muslim girl. Tapi kalau dah terlampau excited, benda2 tu memang langsung dh tak fikir. TAPI tipu kalau aku cakap aku tak mau jumpa EXO! Aku nak jumpa sangat2 dengan diorang! Nantikan, aku ada plan, aku nak apply jadi manager diorang. Kan, tiap2 hari dapat jumpa! :D


Tengok si Kyungsoo tu.. Ada ke patut dia kick Yeolie, Nanti Bacon marah i dont know la. Dia tu dah la kecik. HAHA. Just kidding. Kyunsoo, walaupun dia kecik tapi dia tetap cute.. Whoa.. KaiSoo

PAST | PRESENT