THE RANDOM
MEE SEGERA


Anis Akalili
Double Chin
@NAAkalili
Multifandom
Walk Alone

BLOGIES

KLIK KLIK



KLIK KLIK :)


THE MASTERMIND!

Basecode: NaYli
Edit by: Sofea
Others: ? ? ?


Habis Mas...

Umi buat lawak pepagi ni. Umi mintak aku crop gambar untuk slide show Umi. So aku tolong laa. Then, lepas crop tu gambar akan jadi kecik so aku tarik sampai orang2 dalam gambar tu jadi lebar and nampak gemuk. 
Umi : Aish, bakpo Umi gemuk tuh? Toksey2, buat bia jadi supo hok tadi
Aku : *pakai mask* buahahhahaha *habis mask rosak, dah tak tegang dah
Hee, My mom tu bukan gemuk sangat pun. cuma berisi sikit. Tapi dia untung sebab my mom putih.. Aku ni gelap. Aku tak tau la, dari mana datangnya gen yang gelap tu. Abah aku pun putih. So kalau jalan2 dengan my mom and abah, dah masak dah dengar dialog ni
Orang : Za, anok mu ko ni?
Umi : Ho, nombor 2
Orang : Tukar ko ni?

Hee,, nak jugak aku ketuk2 orang macam ni. Langsung tak pikir perasaan tuan empunye badan. For your information... Genetik yang akan diwarisi oleh zuriat anda2 semua tak semestinya gen dari anda.. Gen2 dari nenek moyang anda pon akan diorang warisi 
Maksudnya, kalau anda tuh cantik/hensem, tak semestinya, anak2 pun akan cantik ok. Dah banyak dah aku jumpa yang parents tu, biasa2 je, tapi anak perghh,, cantik habis! 
Cantik tu tak kira gelap atau putih sebab cantik itu SUBJEKTIF.
Tapi tipu aku kata, aku tak asfghjkkl tengok orang2 cantik. Aku manusia biase je. Aku pun nak jadi cantik. Tapi alhamdulillah, aku sedar sebab semua ciptaan Allah cantik2 blake. Allah dah jadikan kita ni ada kelebihan dan kekurangan masing2. Kalu aku observe dengan orang2 yang ada di sekeliling aku ni.. Diorang ada apa yang aku tak ada, tapi aku ada apa yang diorang tak ada. So, disitu kita dah lihat Allah itu Maha Adil.

PAST | PRESENT