THE RANDOM
MEE SEGERA


Anis Akalili
Double Chin
@NAAkalili
Multifandom
Walk Alone

BLOGIES

KLIK KLIK



KLIK KLIK :)


THE MASTERMIND!

Basecode: NaYli
Edit by: Sofea
Others: ? ? ?


Aku dah TUA

Hey guys! Happy New Year! Selamat Tahun Baru! Err, masuk tahun baru maknanya umur pun makin bertambah. Aku dah 18 tapi aku rasa kehidupan aku tak sama dengan umur 18 sebab perangai aku tak sama dengan umur. HEHE. Aku harap aku akan dapat banyak pengalaman hidup untuk tahun 2014..
Hari ni Khamis so, dah tengok Exo Show Time Ep6? Aku belom lagi sebab takde eng sub. Kalau aku belom tengok sebab takde eng sub, yang lain pun memang tak tengok ahh, unless sesiapa yang faham hangul

______________________________________________________________________

Err, semalam aku pegi kelas KPP. Kelas yang sangat membosankan. Tambah pulak takde sorang pun yang aku kenal!! Memang kes berat. Jeles jugak dengan budak2 yang ada geng. Aku? sorang diri jeh! :(


But before class started, cikgu ada tunjuk accident yang pernah berlaku. seram jugak sebab banyak yang putus2, otak yang keluar pun ada.organ2 badan yang terurai pun ada. Takot nak tengok, tapi gagahkan jugak hati.


Yeay! KPP class is OVER! Eksaited sebab... i've call my nenek, and asked her about my parcel!! shes told me that my parcel arrived!!! Yeay!!! My MID album arrived!!!


I'm totally excited! I got Lay snow globe!! At first, i dont know how to standkan snow globe tuu. and then, i just search it on the internet! and finally, i found it :D i'm tooooo excited lorh!!

UNTUK PEMBUKAAN TAHUN BARU, AKU MIMPI YANG AKU JADI ADIK EXO! :D




PAST | PRESENT