THE RANDOM
MEE SEGERA


Anis Akalili
Double Chin
@NAAkalili
Multifandom
Walk Alone

BLOGIES

KLIK KLIK



KLIK KLIK :)


THE MASTERMIND!

Basecode: NaYli
Edit by: Sofea
Others: ? ? ?


2014


Yeay! tinggal sehari hari lagi nak masuk 2014.. Means sekolah pun "beroperasi semula". Wakaka... Anis dahh tak sekolah. Tapi rindu nak pakai uniform purple tuu.. BTW, untuk tahun 2014 ni aku ada banyak azam tau.. Kalau boleh nak kurangkan obsesi terhadap kpop.. NO!! i mean, kalau tengok kpop tuu tak terjerit2 tak tersenyum2 macam org gila yang baru keluaq gua. Umi selalu tegur. Kalau layan kpop tuu, riak muka automatik senyum/sengih2.. Kalau boleh tak nak laa. nanti kalau orang yang tak tau apa2 pasal aku terus ingat aku ni ada masalah mental.



Okay, meet her, AILEE. My sista :D Hahaha.. perasan tahap kritikal la aku ni. Aku memang suka Ailee sebab suara dia power habis! Ailee debut jadi pelakon dalam Dream High 2 pastu baru dia debut jadi penyayi.  Debut song dia Heaven.. :D



Yeay! Habis jugak aku tengok SBS Gayo! Aku suka SBS Gayo lagi sebab ramai retis yang ada.. Paling aku suka Hyori dengan CL! And, Fandom yang paling kontrovesi duk bash SNSD, what da ?!! Agak2 laa. Aku pon minat habis dengan kumpulan tu tapi jangan buat diorang tu macam laki hangpa semua! STOP BEING IMMATURE! Suka hati diorang la nak collab dengan sapa pun!

AZAM TAHUN 2014
-Nak pakai stokin kalau keluar
-Tak nak berperangai macam "budak tadika"
-Selalu berfikiran positif
-Nak jadi lebih baik
-Nak cari banyak lagi pengalaman hidup


PAST | PRESENT