THE RANDOM
MEE SEGERA


Anis Akalili
Double Chin
@NAAkalili
Multifandom
Walk Alone

BLOGIES

KLIK KLIK



KLIK KLIK :)


THE MASTERMIND!

Basecode: NaYli
Edit by: Sofea
Others: ? ? ?


AKU HABISKAN DUIT


Hikhikhik... Syukur alhamdulillah... Allah dah bagi rezeki walaupun tak banyak tapi terasa sangat2 nikmat rezeki tu. InsyaAllah, rezeki yang dapat ni akan digunakan sebaik mungkin :D

Ahak, thanks to Umi yang dah belanja beli jubah2 and kain2 nak buat baju kurung :D Ahak :D InsyaAllah, kalau ada rezeki masuk U boleh la pakai :D

Rabu lepas hang with my friends :D dari pagi sampai petang. Penat habis. Tapi yang tak bestnya, AKU HABISKAN DUIT SEBANYAK  RM36.3


Aku tak tau nak beli apa sebenarnya.. yang RM25 tu, aku main beli je sebab aku rasa macam rugi kalau tak beli apa2.. dah la dari pagi aku hang.. Tak ke rugi.. Aku hang dengan kawan2 sebab aku rindu diorang plus ada orang nak belanja makan :D so, kat situ dah kira jimat. 

Aku nak beli baju. Tapi rasa sayang sangat2 nak guna duit sebab nanti nak masuk U lagi banyak duit nak pakai. So decide tak beli la baju tu sebab umi dah banyak keluarkan duit untuk beli kain2 nak buat baju kurung. Nak bayar upah tokang jahit lagi :D

Ahak, so sape2 nak bawak aku pegi shopping ke hapeh ke, jangan risau sebab aku bukan kaki shopping sangat. Cuma BELANJA aku makan sudah~~ ahak~~ sebab aku suka makan. Ahhak, sape tak suka makan beb! 




PAST | PRESENT