THE RANDOM
MEE SEGERA


Anis Akalili
Double Chin
@NAAkalili
Multifandom
Walk Alone

BLOGIES

KLIK KLIK



KLIK KLIK :)


THE MASTERMIND!

Basecode: NaYli
Edit by: Sofea
Others: ? ? ?


TOMATO!!


Nah! Sekarang ni aku nak bagitau korang cara paling senang nak kulit muka licin plus jimat :D

Korang tau kan yang TOMATO banyak vitamin? So sekarang ni aku nak bagitau korang yang TOMATO pun korang boleh buat MASKER for those yang tak suka makan TOMATO laa. #eheek

Actually, aku memnag selalu amalkan masa form 4 and kulit memang licin habis. Kawan2 pun memang tegur yang kulit aku licin masa form 4 tu. Tapi naik je form 5 langsung aku tak jaga. harapkan pencuci muka je. sebab tak sempat.. Bergelut dengan SPM la katakan :D


1.Korang lenyek2kan tomato tu, lepas tu korang sapu dekat muka korang yang comel tu
2.Tunggu sampai masker tomato korang tu kering :D

Jimatkan kalu korang juga tomato je. Aku jamin, kulit korang takkan rosaklah! BTW, kalau sebut je tomato ni, kekandang tu, aku makan TOMATO sambil cicah dengan GARAM! Best sanagt2 :D korang cuba lah .. :D



PAST | PRESENT