THE RANDOM
MEE SEGERA


Anis Akalili
Double Chin
@NAAkalili
Multifandom
Walk Alone

BLOGIES

KLIK KLIK



KLIK KLIK :)


THE MASTERMIND!

Basecode: NaYli
Edit by: Sofea
Others: ? ? ?


Jealous X Tak Pandai


Ohh Jeng! Aku jeles habis dengan watak Go Ah Jung! Maksud aku, "komunikasi" watak dalam cerita tuh.. Macam mana nak buang rasa malu  bila bercakap dengan laki? Aku sangat-sangat cemburu dengan kawan x100 aku sebab diorang boleh buat apa yang aku tak boleh buat..

Aku memang FAIL dalam bab ni. Bukan gred F tapi gred K.. Kalau panjang soalan dia tanya, suku ayat je aku akan jawab.. Sebab aku tak biasa. Ohh Jeng! Benda ni akan menyusahkan aku.. Macam mana dengan aku nanti di alam U? Alam kerja? 




Most of all, ramai budak2 laki cakap aku sombong.. Yang perempuan pun sama.. Aisehh! Aku bukan sombong!! Cuma aku terlebih perasaan malu.. Maaf la sebab selalu kalau aku berjalan, aku akan tunduk! Tunduk tengok kaki.. Takut ada benda2 yang bahaya ada atas latai/jalan. 

Okay! Seriously, aku tak pandai nak bergaul dengan lelaki! Aku pun tak tau! Dah pening aku duk fikir benda ni. Macam mana nak atasi masalah ni? Sebab benda ni akan menyusahkan aku jugak!! Kalau duk ber"fb" ber"tweet" ber"shout" boleh lah.. Tapi cuba face to face.. Lidah ni keras macam kayu.. Langsung tak ada idea nak mulakan perbualan unless dia tu KPOPERS (kot).. hahaha.. 





PAST | PRESENT