THE RANDOM
MEE SEGERA


Anis Akalili
Double Chin
@NAAkalili
Multifandom
Walk Alone

BLOGIES

KLIK KLIK



KLIK KLIK :)


THE MASTERMIND!

Basecode: NaYli
Edit by: Sofea
Others: ? ? ?


You see mehh!!

Satu hari ni kepala aku yang keras ni kena migraine (dari bangun tidur pagi tadi till 9 pm).. Dah lama dah tak kena migraine ni.. dua bulan kot? Last migraine kena masa aku asdfgjhkkkl... Well masa sekolah dulu memang selalu sangat kena.. PCM menjadi "sahabat sejati".. Aku dh telan 2 biji.. yang 500mg means, 1000mg lah.. Woot..

Kawan dah nasihat, jangan telan banyak sangat unless kalau betul2 tak tahan.. Ye, aku telan sebab sangat2 tak tahan!! Mula2 tu aku biarkan dulu.. tapi melarat sampai malam.. telan je la. Hohoho..
Jongin shares audition clip ! Kecik je masa tu.. Hahha, Joingin budak lagi ok! Hhaha. Tapi bakat dia, passion dia dlm menari tu memang no doubt lah! Semua jenis dance dia boleh buat sebab dia belajar. Jongin..!! Aku nak tengok kau buat ballet pulak boleh? Ni semua salah Bacon! Hhaha, dia yang sakat kau kan?! (EXOST EP12) hahaha


Jongin shares audition clip! Hamboi, passion giler  dia dalam dance ni.. no doubt .. Jongin..! Aku teringin nak tengok kau buat ballet! Teringin nak tengok sebab Baek sakat kau masa EXO Show Time ep12..!




Maaf, gif ni aku buat sendiri so, kualiti tak berapa memuaskan. Dah cuba download CS3 tapi takdapat.. TT.. so credit to me lah! ;D


  

PAST | PRESENT