THE RANDOM
MEE SEGERA


Anis Akalili
Double Chin
@NAAkalili
Multifandom
Walk Alone

BLOGIES

KLIK KLIK



KLIK KLIK :)


THE MASTERMIND!

Basecode: NaYli
Edit by: Sofea
Others: ? ? ?


Mimpi Ular




Credit : reptilianbitch

Waduhh.. Mimpi ular lagihh!! Aku pun dah tak tau kenapa.. Mimpi ular ni selalunya orang kaitkan dengan ilmu sihir.. Oh jengg! Siapa la yang duk jeles dengan aku? Aku ni bukannya ada apa-apa.. Just a normal girl.. Cantik pun idakk.. Pandai pun suam-suam jeh!! 

Credit : ldarknessl

Aku start mimpi ular since aku form 3.. Aku ingat lagi sebab aku post kat fb then my beloved cousin  bagitau yang ada orang nak masuk meminag. Hahah.. Dah bermacam jenis ular dah aku pernah mimpi.. Ular Putih, Ular Merah, terperangkap dalam gua yang penuh dengan ular. Kena kejar di ular.. Ular makan musuh.. Ada ular kecil, ular besar.. Masa dekat supermart pun ada ular.. Satu floor tu penuh dengan ular! Aku kena patuk.. Aku kena belit di ular tuu.

Baca ayat kursi? Selalu baca lah.. setiap kali nak tidur tu aku baca. Kalau aku tak boleh nak tidur, aku berzikir sambil tutup mata hingga tertidur (kalau aku tidur tu, automatik terstop lah). 


PAST | PRESENT