THE RANDOM
MEE SEGERA


Anis Akalili
Double Chin
@NAAkalili
Multifandom
Walk Alone

BLOGIES

KLIK KLIK



KLIK KLIK :)


THE MASTERMIND!

Basecode: NaYli
Edit by: Sofea
Others: ? ? ?


Aku kena warning..!


Tu diaa.. baru dua hari guna broadband.. Dah kena warning..



 Wahai si pencuri cabel!!  Jangan la buat kerja-kerja yang tak baik.. Korang kasi duit kat anak bini korang dengan duit yang haram..Hidup tak berkat. Duit yang nak kasi anak belanja untuk sekolah, nak beli buku2 memang tak berkat. Sebab tu anak susah nak dapat ilmu.. Menyusahkan pengguna jahh!!.. Kesian kerajaan yang duk tanggung kos tuu..Wifi Broadband ni jadi penyelamat tapi.. hanya untuk dua harii.. Ohh Jeng!!

Tapi takk apa!! Bak kata umi,, "Biarlah, takut dia nak beli susu anak ko? Dia takda duit langsung nak beli makanan untuk anak bini dia ka.."

Haduhh.. Dialog ni dipetik masa bulan puasa tahun lepas.... Ada orang curi betik depan rumah then dia g jual kat kedai makan berhampiran dengan rumah. (Ada orang nampak apa yang dia buat so terus dia inform kat owner kedai tuu).. Akak yang berniaga kat kedai tu pun mai rumah nak bayar balik ganti rugi.. then my umi pun tolak. Sebab umi ada ikiran positif.. (Tapi kenapa aku ni ada fikiran negetif .. lols.. Ikut gen jugak kah benda ni?  haha..)  Lagi pun takde sapa nak makan betik tu sebab kat rumah banyak sangat..    

Wifi TM tak boleh nak guna since 8hb.. Hurm,, maknanya.. diorang duk buat kerja-kerja tu masa aku duk depan lappy hari tu? Hari tu satu malam aku tak tidur.. Hahha.. aku tidur dalam kereta keesokan hari..

Esok, kemungkinan besar tak boleh nak tengok EXOST episode last!! Choiii!!! Arghh,,



PAST | PRESENT