THE RANDOM
MEE SEGERA


Anis Akalili
Double Chin
@NAAkalili
Multifandom
Walk Alone

BLOGIES

KLIK KLIK



KLIK KLIK :)


THE MASTERMIND!

Basecode: NaYli
Edit by: Sofea
Others: ? ? ?


Baru tengok..



Credit :  kpop is my coffee

Ahh!! Gila kau! Aku baru tengok citer Lollypop yang Nazim Othman berlakon tuu.. Ahahaha, aku tengok pun sebab citer tu ada pasal korea.. Kalau tak memang tak tengok! Lepas ni nak layan Cinta Selepas Bernikah yang Felixia Yeap berlakon tu..



creadit : kpop is my coffee

Aku terlebih excited sebab lagu Infinite,B2ST,Roy Kim and few more songs yang aku tak tau.. Tapi yang aku pastu tajuk lagu tu Haru-Haru.. But i'm not sure lah.. Daebak lah kalau dapat mak mertua yang minat citer2 korea.. Nanti boleh jadi geng.. 


Credit : Hunhan_197497050

Tapi sekarang ni rasa macam minat tu dah kurang sebab dah ramai sangat yang minat..! Ahhhaa,, Tapi bagus jugak.. At least takde lah "sewel" sangat kalau dengan kawan2 yang minat kpop.. Duit pun memang tak habis.. 



3hb ni kena test jpj. Oh jeng! 3 Penjuru tak boleh buat lagi.. Masih terpijak line potih..Risau jugak masa nak daki bukit. Takut masa latihan boleh buat, tapi masa test nanti tak lulus..






PAST | PRESENT