THE RANDOM
MEE SEGERA


Anis Akalili
Double Chin
@NAAkalili
Multifandom
Walk Alone

BLOGIES

KLIK KLIK



KLIK KLIK :)


THE MASTERMIND!

Basecode: NaYli
Edit by: Sofea
Others: ? ? ?


Nak Jadi Pengkritik..?


Keputusan perlawanan antara Malaysia dengan Filipina berakhir dengan 0-0.. Malam ni memang banyak sangat peluang untuk Malaysia cuma takda rezeki.. Tapi aku pun taktau la kenapa reff tu batalkan jaringan gol yang first tuu.. Tapi komen dari budak yang taktau apa2 pasal bola ni (dari sudut pandangan aku), aku tengok game malam ni most of players terlalu ghairah nak jaringkan gol..

Second half tu, daebak habis lahh! Daebak sebab aku layan bola sambil dengar lagu.. Aku sumbatkan earphone kat telinga.. Start dr minit ke-60 la.. Aku duk dengar lagu BTS - Boy in Luv, GOT7 - Girls Girls Girls, GOT7 - Follow me sampai la game habis.. So, aku tak tau apa yang pengulas duk membebel..





Petang tadi aku g training kereta.. Aku and kawan-kawan g solat, kebetulan kat belakang tu aa kuda dua ekor... Yang geramnya, ada sekor tu, dia halakan punggung dia kat aku then dia buang segala "EMAS" yang ada dalam usus dia tu.. Kejam sangat kau wahai kuda..!



PAST | PRESENT