THE RANDOM
MEE SEGERA


Anis Akalili
Double Chin
@NAAkalili
Multifandom
Walk Alone

BLOGIES

KLIK KLIK



KLIK KLIK :)


THE MASTERMIND!

Basecode: NaYli
Edit by: Sofea
Others: ? ? ?


Bila takut bercampur dengan excited


Duumm.. Toing toing.... Dushh..~~~ Takut tapi excited.. Takut sebab esok dah test jpj... Harap-harap takda masalah. Semoga dipermudahkan segala urusan.. Amin. Cuma perasaan takut tu banyak sangat kalau duk fikirkan bukit.. Takut tak dapat buat yang the best..



Yang excited "kitaran" tidur aku dah teratur.. dah boleh tidur awal. Hahahaha.. Sebelom ni memang susah sangat nak tidur.. Tapi since kena g training kereta pepagi (macam budak sekolah) kena paksa diri tidur awal... So sekarang ni alhamdulillah..





Aku ingatkan takde sape pun yang tak suka dia (perempuan) sebab aku tengok perangai dia ok je.. Mungkin sebab dia tu jenis yang ceria menyebabkan orang salah tafsir (kot). Tapi kadang-kadang tu aku tengok dia pun macam over jugak.. Tapi biasalah, perempuan kalau terlebih perangai (tak kisah la jenis yang macam mana) menyebabkan ada mata yang taksuka kita.. then terus dicop "GEDIK"... But yeah, tadi masa duk tunggu giliran nak balik, ada mulut2 yang duk mengata someone yang aku kenal jugak.. *Aku diam jehh.. sebab aku tak kenal diorang*



Manusia ni, kalau kita buat baik pun diorang nak mengata apatah lagi buat benda jahat.. lagi la ramai yang nak hentam..





PAST | PRESENT