THE RANDOM
MEE SEGERA


Anis Akalili
Double Chin
@NAAkalili
Multifandom
Walk Alone

BLOGIES

KLIK KLIK



KLIK KLIK :)


THE MASTERMIND!

Basecode: NaYli
Edit by: Sofea
Others: ? ? ?


Buat Baik vs Buat Jahat


Hurm,, ape kes dengan pelakon Hanez Suraya tuhh? What the heck..!! Dekat melodi tu bukan main lagi cabar.. then sekarang ni dah ada bukti masih duk buat auta.. Aku bukan nak masuk campur cuma aku kesian dengan isteri Romie tu.. Korang bayang lah, Romie kawen denga Kak Liana masa Romie belom ada apa2 lagi.. Bila dah kaya, ada duit sikit.. langsung tak fikir semua tuu.. Aku rasa dia tak nak lepakan Kak Liana sebab harta kot? Harta sepencarian.. Kalau dah cerai maknanya si Romie pun habuk pun tadak lah..!

Aku ni bukan apa.. kalau ada benda2 macam ni berlaku, aku sakit hati sebab si isteri ditindas.. Yang pihak ketiga pun satu.. Dah tau ada si laki ni suami orang kenapa duk gedik nak main dengan api..?  Apa yang dia nak? Harta..? Aku rasa ada banyak lagi laki yang single yang kaya..Tapi kenapa cari yang dah beristeri..? Dia tak fikir ke apa yang si isteri rasa? Aku rasa dia boleh fikirkan semua tu sebab dia pun perempuan.. Heoll la kau perempuan.. BUAT BAIK DIBALAS BAIK, BUAT JAHAT DIBALAS JAHAT

TUTUP KES..!

Yeay...!! SNSD wins #1 performance on  M!Countdown!!!! Daebakk lah unnies..!!





PAST | PRESENT