THE RANDOM
MEE SEGERA


Anis Akalili
Double Chin
@NAAkalili
Multifandom
Walk Alone

BLOGIES

KLIK KLIK



KLIK KLIK :)


THE MASTERMIND!

Basecode: NaYli
Edit by: Sofea
Others: ? ? ?


#Jengkalifornia


1 Jun 2014 dengan rasminya aku dah jadi seorang siswa di UiTM Jengka Pahang. 

At first masa mula2 dapat tau yang "hanya" dapat di Jengka, rasa macam nak nangis je sebab dalam kepala aku duk fikir mesti dalam hutan. Tapi lepas je sampai di UiTM Jengka ni apa yang aku fikir selama ni tak sama langsung dengan realiti. Kawasan ni sangat-sangat strategik untuk students sebab "hiburan" takde kat sini. Duit pun confirm takkan cepat habis. Tapi ku habis cepat je kalau bab makan. XD

Dalam roomate aku ada yang asal dari Johor(Fina) orang, Kuantan dua orang (Shira,Ecah), and aku, Kelantan.

Masa MDS tu best jugak sebab game yang bro2 and akak2 oc buat memang best. gelak tak habis2. 

Now, rasa macam best je sebab esok kelas pukol 4 start sebab lect bio cancelkn kelas. Ni sayang Ms Zai ni. Dah lah baik, cun pulak tu. aishh.. 

Al kisah malam tadi call umi sebab tetiba terasa tak yakin je. Then tak pasal2 kena marah. Haha.. Umi pesan "Biaso lah mulo2, semua susah. Pah takkan nok duk rumah jah.."

So aku pun dah tekad. Nak jadi Pegawai Sains Biomedikal..!!!  




PAST | PRESENT