THE RANDOM
MEE SEGERA


Anis Akalili
Double Chin
@NAAkalili
Multifandom
Walk Alone

BLOGIES

KLIK KLIK



KLIK KLIK :)


THE MASTERMIND!

Basecode: NaYli
Edit by: Sofea
Others: ? ? ?


Raya :')


Al-kisah ceriata semalam punya scene.. 
Abah ada call and tanya kenapa aku call... Aku bagitau nak nak cakap dengan adik alih-alih adik pulak yang tak nak..!  Kejeng sungguh adik ni..! Pastu buat video call baru nok..! Eleh mek kembong tu gakk..! 

Minggu ni ramai yang balik rumah sebab ada notis yang kampus takde elektrik selama dua hari dari jam 8 pagi till 7 malam.. Aku nak balik tapi tiket bas dah habis TT. Dekat DM pun tak ramai students yang lepak. Notis bagitau 2 hari tapi sebenarnya tak sampai sehari pun.. Elektirk dah ada since 3 petang semalam lagi. Nasib baik aku tak balik kalau tak rugikan duit beli tiket bas :D



Kawan kata kalau tiap2 minggu balik rumah tak best la nanti nak balik raya. Rasa excited tu dah kurang sebab dah pernah balik rumah. So aku pun fikir, betul jugak apa yang dia bagitau :D. Takpe lah wahai Anis weii, kita rasa nikmat kegembiraan tu nanti nak balik raya.

Maklumlah sebelum ni memang tak pernah sekolah di luar Kelantan :D. Kiranya nanti raya aku balik kampung lah. Hahaha.

Tapikan, aku punya plan nak balik dengan abang sebab dia kerja kat Temerloh. So Temerloh--->Jengka dekat je tapi tak boleh sebab dia tak boleh cuti raya ni. Biasa lah junior .. freshhiee lagi. Kena bagi kat senior2 lahh.. :'(. Selama aku duk jengka langsung dia tak datang tengok aku :(. Hah, takpe2 dia buat OT la tuu. 

PAST | PRESENT