THE RANDOM
MEE SEGERA


Anis Akalili
Double Chin
@NAAkalili
Multifandom
Walk Alone

BLOGIES

KLIK KLIK



KLIK KLIK :)


THE MASTERMIND!

Basecode: NaYli
Edit by: Sofea
Others: ? ? ?


Terpilih...


Aiseh.. Tajuk macam haprak je. Tapi serius nak bagitau rasa macam bertuah sangat hari ini sebab benda yang tak dirancang berlaku.. Mungkin sebab sudah tertulis perjalanan hidup aku hari ni macam ni. :)

Pagi tadi lepas je kelas tutorial bio aku and member nak pegi Al-Bukhari sebab ada kerja sikit. So kebetulan pagi tu sesak sangat sebab ada yang nak bergambar untuk majalah.. Dalam hati takde pulak terdetik yang ada program dalam library tu. Pastu masa nak masuk tu tetiba orang tadah tangan sebab ada orang tengah bacakan doa.

Masukkk................. rupa-rupanya ada program Free Palestine. Orang dari Aman Palestin  datang berkongsi cerita. Alamak..! Silap masuk venue la pulak. sebenarnya datang nak buat kerja tapi Allah dah rancang yang lebih baik dari tu bersyukur lah..
 
Lepas je habis ceramah dari wakil Aman Palestin tu aku and member bergegas ke DIS. Ada program Tanyalah Ustazah. Niat tu sebenarnya dah silap tau. hihi. Sebenarnya nak kutip kupon je. Tapi bila dah dengar ceramah yang Ustazah bagi rasa macam bersyukur sebab ada jugak ilmu yng aku dapat even niat yang firt tu nak kutip kupon. :)

Malam pulak, ni baru balik dari Ceramah "HISTERIA". Okay, ustaz tu best gila. Pandai dia pancing budak2 supaya tak tidur. Aku gelak sakan tadi. Ghupanya2 korang tak boleh nak judge orang tu kena histeria kalau mangsa tu berteriak or dengan apa yang korang anggap mangsa kena histeria. 

Histeria ada ciri-ciri spesifik. Aku dah lupa tapi tak semua. Kalau lebih dari 8 or 9 orang baru boleh "cop" histeria. Then kalau ada yang kena macam tu korang tak boleh sewenang-wenangnya buat physical contact sebab ustaz tu bagitau jin yang ada dalam badan tu boleh masuk dalam badan korang ibarat macam korang tumpahkan air atas meja pastu korang letak span then air cepat menyerap. Haa, macam tu la benda tu akan berjangkit. Kalau nak pegang jugak ada cara tapi susah nak explain. Suara mangsa akan bertukar menjadi garau and nyaring.

Jin dapat masuk ke dalam badan kita melalui mata,bahu dada,kaki.. Ada banyak lagi tapi aku lupa sebab aku tak bawak buku pun nak catat. hihihi. (Jangan contohi budaya tak sihat ni). Tapi ada bahagian yang jin tk dapat masuk.. bahagian kelamin..


Yang ni aku "curi" gambar orang. Ni masa ceramah histeria tu...


Jyeah, selca is one of our activities..!!!!

PAST | PRESENT