THE RANDOM
MEE SEGERA


Anis Akalili
Double Chin
@NAAkalili
Multifandom
Walk Alone

BLOGIES

KLIK KLIK



KLIK KLIK :)


THE MASTERMIND!

Basecode: NaYli
Edit by: Sofea
Others: ? ? ?


Yok, Ghindu..!


Ya Allah, tiba-tiba rasa rindu masa first day aku daftar dekat UiTM Pahang ni. Rasa nak nangis pun ada bila kenangkan balik masa first day aku naik ke aras bilik aku. Macam tak percaya sebab aku ni budak je tapi dah naik "pangkat" dari sekolah ke universiti. kan, susah sangat. until now rasa macam tak percaya doe..!!! Mungkin sebab aku ni junior lagi kot.. hahahaha..

First day tu penat sangat sebab rasa shock. Everything kena cepat plus rasa sedih sampai menangis malam first day tu sebab teringatkan umi. Bukan aku jeh..!! Roomate aku pun sama. nangis jugak..!! Kitorang masa mula2 jumpa tu susah sikit nak ngam. biasa lah, perempuan kan. lain la kalau laki. tak sampai 10 minit jumpa terus ngamm..!

Masih lagi tak percaya dengan apa yang aku lalui sekarang especially bila dalam dewan kuliah, Ya Allah, teringat pulak kat cikgu2 dalam kelas especially bila cikgu pesan "Sikit lagi ni cikgu tak ngajar awok doh la. Lecturer la pulok ganti cikgu ajar awok."

Rindu zaman sekolah..! Rindu sangat..!!


Ni classmates aku, half of girls of AS1201O.#Throwback pagi sabtu kami pegi karnival sains sukan. Majoriti Kelantan dan Johor .. 


PAST | PRESENT