THE RANDOM
MEE SEGERA


Anis Akalili
Double Chin
@NAAkalili
Multifandom
Walk Alone

BLOGIES

KLIK KLIK



KLIK KLIK :)


THE MASTERMIND!

Basecode: NaYli
Edit by: Sofea
Others: ? ? ?


Berhabuks


Huyaahh!!Wacaaa!!Dongg!!! 

Berhabuk blog gua. lama sangat tak update blog ni. Actually malas nak update blog sebab takde story menarik yang boleh share. Almost sebulan++ bercuti, cuti pun dah nak melabuhkan tirai dalam beberapa hari lagi *ayat macam nak masuk gaung  je*



Kononnya before cuti sem ni, "Aku nak cari kerja nak cari duit poket sendiri sem depan." Tapi itu semua angan-angan. Nak bangkit dari katil kesayangan pun malas. Bukan apa syok dapat landing atas katil sendiri. Well, duduk rumah habiskan beras je kerja aku. Tapi kira okay jugak tak merayau tak tentu hala. Keluar lepak dengan member ada tapi bukan setiap hari bukan setiap minggu. 

Actually, bukan aku langsung tak cuba draftkan apa2, ada dah berlambak cuma nak post tu fikir dua tiga kali. Sebab? Sebab tak menarik. Life gua sangat bosan dari bangun pagi sampai nak tidur. Bukan aku je yang rasa benda tu roomate aku sendiri pun cakap, life aku sangat bosan. Balik kelas, makan ngadap buku tak pun laptop. Diorang ajak joging pun gua malas nak ikut. Diorang ajak keluar lagi la gua malas. 


You see with your own eyes la.. Aku rajin je nak tulis bagai tapi nak post tu kena fikir banyak kali. End up dengan membiarkan ajee...




PAST | PRESENT