THE RANDOM
MEE SEGERA


Anis Akalili
Double Chin
@NAAkalili
Multifandom
Walk Alone

BLOGIES

KLIK KLIK



KLIK KLIK :)


THE MASTERMIND!

Basecode: NaYli
Edit by: Sofea
Others: ? ? ?


Whos Won??

Petang tadi keluar ke Mydin beli barang sekolah. Macam la aku yang nak sekolah tahun depan (berapa hari je lagi). Excited bukan main. Haha, Aku ikut tuu sebab nak beli "barang keperluan asas" macam maggi. Kalau aku tak pegi, sah2 umi takkan beli sebab ada banyak lagi maggi yang ada. Tapi yang ada bukan feveret aku. Aku suka makan maggi tomyam and kari je sebab pedas. Perisa yang lain aku tak ada feels nak makan sebab lidah aku nak yang tomyam and kari jeh.

Sebelom balik, aku snap dulu... Tapi kat bawah ni masa dalm kete. OTW nak balik rumah. Penat doe...


Err, abaikan tali beg tu. Tak perasan pulak tali beg tu masok jugak sebab terlalu fokuskan dengan fon :D Jyeah! Aku EXOSTAN. AKU YANG MATURE VERSION. Haha. Aku hagin jugak dengan fans yang immature ni. Suka sangat buat hal sampai fandom lain tak suka. Aku pun tak suka sebab aku bukan jenis yang macam tu. Duk bash group2 lain macam EXO tu diorang yang punya. Tolong hormat jugak fandom lain wahai immature fans.

Anyway, Congrats to Exo! They won the Song Of The Year at KBS Gayo Daechukje (Growl) !


Okay, now i'm going to post more gifs/pictures about KBS GAYO DAECHUKJE 2013



Fanboy Chanyeol's fantasy comes true :D







I DO NOT OWN ALL THE GIFS, PICTURES AND VIDEOS.


FULL CREADITTAENYOSH , YOUTUBE , TUMBLR

PAST | PRESENT