THE RANDOM
MEE SEGERA


Anis Akalili
Double Chin
@NAAkalili
Multifandom
Walk Alone

BLOGIES

KLIK KLIK



KLIK KLIK :)


THE MASTERMIND!

Basecode: NaYli
Edit by: Sofea
Others: ? ? ?


Kenapa?


Ye, kurang nak bukak google chrome sebab takda line internet. Ni pun curi wifi jiran sebelah bilik.. Curi line wifi abang (nasib baik simpan lagi password moderm wifi tu)..!

Sebab tak guna ternet, so aku bukak folder2 lama dalam hardisk ni! Habis cerita aku layan.. Korea,Jepun,Thai,Hollywood.. Tapi yang aku memang tengok betol2 cerita Harry Potter lahh.... Walaupun tengok berpuluh2 kali cerita tu, aku tak bosan... BEST! 

Aku duk ulang movie yang sama.. cuma yang tak best.. aku belom tengok Harry Potter and the Deathly Hallows part 1&2 .. Yang Philosopher's Stone till The Half Blood Prince dahh.. Tapi esok aku nak ulang lagi.. Hhaha..!

Masa aku duk tengok movie tu, terfikir sejenak.... Aku sangat pasti yang semua jenis manusia tengok cerita ni.. And mesti diorang (termasuk aku) tak suka dengan watak jahat ( Malfoy's family, Voldemort, and so on)  tapi kenapa diorang masih buat benda yang orang lain tak suka/benci.. Benda yang diorang sendiri tak suka/benci kalau layan dramas/movies??

And kenapa aku tengok Kris tu macam nak pukul Tao je? Hahhaha! Nak tergelak aku tengok Laxy Hyung tu menari lagu Candy sebab dia sendiri pun rasa nak tergelak (kot)!

p/s : Rasa macam nak delete semua lagu2, MV yang aku simpan dari tahun 2009.. tapi sanggup kah? 

PAST | PRESENT